czwartek, 30 maja 2013

Na polach








16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Pola rzepakowe są cudne!
Też je fotografowałam.
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

Zdzisław W. pisze...

Super fotki

Anonimowy pisze...

Ostatnie zdjęcie po prostu BAJKA! Jak mi się marzą takie widoki!

ikroopka pisze...

Prawie jak na Dolnym Śląsku:)

Kris Beskidzki pisze...

Typowo polski krajobraz. Super foty.
Gratuluje i pozdrawiam.

Unknown pisze...

Po prostu bajecznie. Piękna wieś w Twoim obiektywie.
Pozdrowienia.

Agni pisze...

Po prostu- RAJ. Moje ulubione to oczywiscie to z brzozami.

Barbara Bastamb pisze...

Bajkowe widoki, bajkowe....pozdrawiam cieplutko i miłwego weekendu Ci życzę...

Krystyna pisze...

Jakie cudne, klimatyczne zdjęcia. Robi się cieplej przy sercu. Dziękuję Ci i serdecznie pozdrawiam.

Mo. pisze...

Patrząc na te kolory aż chce się śpiewać "więc chodź pomaluj mój świat na żółto i na niebiesko".A w rzepakowe pola też ostatnio często celowałam aparatem:).Mknę sobie rowerem, po prawej ślicznie żółto, po lewej to samo...Cudo!

Iwona Makowska pisze...

Lubię takie sielankowe, pozamiejskie widoki, aż się odpoczywa oglądając:)

Anonimowy pisze...

Już rzepaku nie ma ale są inne piękne kolory..wiosna jest przepiękna tyle ma odcieni
Pozdrawiam

Mażena pisze...

Niesamowite kolorowe pola.

Wiesław Zięba pisze...

Miłe krajobrazy... i te pola rzepaku. Czuję ich zapach. Pozdrawiam

oskka pisze...

Uwielbiam pole rzepakowe! Na zdjęciach wychodzi bajecznie!

Monica pisze...

Żółto, jak okiem sięgnąć ;)