niedziela, 27 stycznia 2013

Widok z okna




21 komentarzy:

Anna Babij FOTOturystycznie pisze...

tylko pozazdrościć takiego widoku :)

Avelina pisze...

Też bym chciała mieć takie widoki z okna. Pozdrawiam :)

Espresso pisze...

Też zazdroszczę :)

Unknown pisze...

Bezpieczne miejsce skoro się tam pokazują i pozują :-)

Barbara Bastamb pisze...

Pierwsze zdjęcie zachwycające, mieć taki widok...fiu!fiu!

kaprysia pisze...

Pięknie:) Ale może już mogłaby sobie pójść ta zima;)

Anonimowy pisze...

Niezwykłe masz widoki z okna.
Pozdrawiamy.

Unknown pisze...

Jak się ma takie widoki to nic tylko zdjęcia robić :)

Jolanta pisze...

Rzeczywiście widok jest zachwycający!
Ja mieszkam w wyjątkowym miejscu, bo tuż przed rezerwatem geologicznym, który porasta ciekawa roślinność.
I dzięki temu bywają tu ptaszki jakich w samym mieście zobaczyć nie można. No i co z tego ???
Ja ma kota!
I to nie tylko na punkcie kota:(
To jest prawdziwy kot, a jego całym światem jest balkon. Dzięki temu koteczkowi żaden ptak nie zbliża się nawet do mojej loggi.
Ptaki koty zdecydowanie się wykluczają, niestety ....
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

wkraj pisze...

Bywa, że widoki z okna zaskakują. Pięknie mieszkasz, pewnie blisko lasu?

Pozdrawiam

Jo pisze...

podobne mam w pracy, tylko dzięcioły zazwyczaj zielonogłowe ;)

Mażena pisze...

Niesamowite!
Jest czego pozazdrościć :)

Ola pisze...

takich sielskich widoków tylko pozazdrościć!
Blog about life and travelling
Blog about cooking

oskka pisze...

Kobieto co ja bym dała za taki widok! WOW!!!! Cudowny! Aż pozazdrościć!

Zbyszek pisze...

Takich widoków zazdroszczę!!!

Szary Burek pisze...

Sarny Ci pod dom przychodzą? fajnie :)

Anonimowy pisze...

Mój tata ma taki widok z okna :) Co rano jak otwieram okno na polanie stoi stadko sarenek, czasem dzik. Dziwne uczucie dla mnie, mieszkającej w gęsto zabudowanym mieście.

Gosia-Stare Pianino pisze...

Super zdjęcia:)))pozdrawiam cieplutko:))

Anonimowy pisze...

Miłej niedzieli życzę!
Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

Unknown pisze...

Ale Ci zazdrosze tych widoków :D

Kris Beskidzki pisze...

Dzięcioł poszedł na łatwiznę.?

Piękne zdjęcia. Gratuluje i pozdrawiam. :)