piątek, 10 sierpnia 2012

W gdańskim ogrodzie zoologicznym










14 komentarzy:

Ola pisze...

świetne zdjęcia, jestem pod wrażeniem tych zbliżeń
życie & podróże
gotowanie

Zbyszek pisze...

Piękne zdjęcia. I zwierzęta bardzo przyjemne się prezentują. Pozdrawiam

Mażena pisze...

Dzięki za zabranie mnie do ZOO. Uwielbiam żyrafy. Świetne zdjęcia i taki fajny klimat stworzyłaś.
Zdjęcia w ZOO mam ja, ma mój syn to jest coś zaczarowanego. Śliczny Malec!

Monika. pisze...

Pociesznie bardzo ;d Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

Unknown pisze...

Kierunkowskaz MAŁPY.... urzekający:-)

olaasia pisze...

Piekne zdjecia ! A maluszek przypomina mi mojego znajomego Bubusia ( tak go nazywam )

lewym okiem pisze...

bylas z wnusiem w Zoo :) :) :)

wkraj pisze...

Ogrody zoologiczne bywają do siebie podobne. W Gdańskim nie byłem, teraz przynajmniej zobaczyłem je wirtualnie. Fajne kadry zwierząt.
Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Hah świetne zdjęcia :) Uwielbiam zoo, w Krakowie nie ma żyrafy, szkoda :) Fajne zwierzaki.

Barbara Bastamb pisze...

Bardzo ładne zdjęcia...pozdrawiam...

Anonimowy pisze...

Bardzo lubię gdańskie ZOO i taką ławkę z namalowanym flamingiem... o ile jeszcze jest :)

Wildrose pisze...

Bylam z wnusiem w zoo, sama nie wiem kto sie lepiej bawil, my (babcia i dziadek) czy wnuczek :)
Zwierzeta zawsze sa ciekawe, ale ludzie chyba tez!

Dziekuje za odwiedziny i
pozdrawiam :)

Ewa pisze...

Już dawno nie byłam w gdańskim Zoo. Moje dziecko wczoraj udało się z babcia do Gdyni to chyba je wyślę w zastępstwie. Zgadzam się z poprzednikami. Piękne zbliżenia :)

Jo pisze...

przedsmak tego, co czeka mnie w weekend ;)