niedziela, 26 lutego 2012

Wiosennie!


19 komentarzy:

Ola pisze...

nie mogę się już doczekać tych kolorów:)
u mnie zagościł hiacynt na stole:)

życie & podróże
nasze gotowanie

Anonimowy pisze...

Coraz blizej :)

Aneta pisze...

ale kolorowo i radośnie :)

kaprysia pisze...

Jeszcze troszkę i wiosna wystrzeli kolorowymi kwiatkami, a u mnie dziś śnieg:(
Miłej niedzieli:)

bradley pisze...

Nareszcie!!! Pozdrawiam

Zbyszek pisze...

Bardzo wiosennie się zrobiło i cieplej w duszy, bo za oknem śnieżyca niestety:(

Barbara Bastamb pisze...

Piękne wiosenne kolory, u mnie słońce i opady śniegu, właśnie godzine temu przybieliło a teraz znów świeci, kwiaty wiosenne też mi się marzą, chyba coś sobie zakupię....pozdrawiam...

Anonimowy pisze...

Ech jeszcze trochę do tej upragnionej wiosny ale już jest blisko, coraz bliżej.
Bardzo fajny, pozytywny wiosenny kolaż.
Pozdrawiamy.

Unknown pisze...

Wiosna????? Dziś łaziłem po lesie, ale żadnej, która by Jej Wysokość Wiosnę przypominała - choćby wyglądem - nie spotkałem:-)
Wild, widocznie tam, gdzie mieszkasz jest inna strefa klimatyczna... A może po prostu wiosna tak naprawdę jest w nas, tylko trzeba umieć ją uaktywnić>

Agni pisze...

No wlasnie ! Takich zdjec mi bylo potrzeba !!!

wkraj pisze...

Ja też nie mogę się jej doczekać. Przeglądam zdjęcia z wcześniejszych wypraw, to mi na razie musi wystarczyć.
Pozdrawiam

Grzegorz pisze...

Widzę, że wszyscy czekamy na wiosnę. Co prawda, do wiosny kalendarzowej jeszcze trochę ale u Ciebie Aniu już jest i to w całej krasie. Pozdrawiam serdecznie!

Mażena pisze...

Aj, aj jak cudownie!

Unknown pisze...

Tak jest, dużo kolorów, kolorów, KOLORÓW!! Pozytywnie :D
Niezłe ujęcia.
Pozdrawiam

Robert Trzciński pisze...

Wiosno, przybywaj! Już niebawem, ale nie mogę się doczekać... :)

Ataner pisze...

Chyba wszyscy czekamy na nia z wielka niecierpliwoscia:)

Grzegorz pisze...

Wirtualny bukiecik:
"Wszystkiego najlepszego"
Pozdrawiam serdecznie :)

Zbyszek pisze...

Wszystkiego naj, naj!!!

Anonimowy pisze...

Żeby już przyszła ta wiosenka miła.
Nie mogę się doczekać:)
Pozdrawiam cieplutko:))