czwartek, 16 lutego 2012

Mały meloman


14 komentarzy:

Unknown pisze...

Też kiedyś byłem taki słodki. Będzie z niego radiowiec, albo DJ:)

ikroopka pisze...

Czym skorupka za młodu...?
brawo:)

Zbyszek pisze...

Już chyba pisałem, że słodziak:) Pewnie słucha Bacha.

kaprysia pisze...

Rośnie Ci wnuczę jak na drożdżach:) A mina jak skupiona i poważna. Prawdziwy meloman:) Uściski przesyłam.

bradley pisze...

A jaki zasłuchany! :-)

Ataner pisze...

Zamilowanie do muzyki pewnie odziedziczyl po babci:)

Anonimowy pisze...

...jaki zasłuchany:))) Świetne zdjęcie.

Ola pisze...

fajny!
ps. czy można ograniczyć jednak liczbę słów do weryfikacji:)

Anonimowy pisze...

Wnusio grzeczny i chetnie slucha ale na razie bajek i piosenek dla dzieci!

Ola - ja nawet nie wiem czy slowa sa dlugie czy krotkie na to wplywu nie mam, ale postaram sie w ogole zdjac te weryfikacje!

Agni pisze...

Sliczny chlopiec ! Czy mi sie wydaje, ze macie takie same oczy ?
O matko ! Co to za dziwna weryfikacja slowna ??!!

Barbara Bastamb pisze...

Bardzo zaciekawiony bo taki poważny....pozdrawiam...

Anonimowy pisze...

Słodziak :)

Donata pisze...

rany boskie! jak on urósł!
to ja tak długo nie byłam tu?
pozdrawiam bardzo milutko i już nie z Koszalina a z Zamościa;)

Grzegorz pisze...

Też mam takiego komputerowca, w czerwcu będzie miał 3 latka. Najlepiej lubi oglądać Pitu Pitu na YT, mówi, że z bajek już wyrósł :))
Ktoś mu musiał to pokazać, ciekawe kto?
Pozdrawiam!