sobota, 10 września 2011

Moje wiejskie bukiety







11 komentarzy:

Anna Babij FOTOturystycznie pisze...

piękne kompozycje :) pozdrawiam

Espresso pisze...

Jakie śliczne,aż sie buźka sama uśmiecha :))

Frankenstein pisze...

Śliczny Twój bukiet jak mój krawat. Moim zdaniem o tej porze są cudowne kwiaty. Pozdrawiam :-))))))))))))))))

olaasia pisze...

Piekne ! Ja nie mam takich pieknych kwiatow u siebie .

Anonimowy pisze...

Ależ kwieciście. Piękne kompozycje kwiatowe i nie mniej piękne kadry.
Pozdrawiamy.

Ori pisze...

To najpiękniejsza pora roku dla bukietów i ile radości przy ich robieniu! Pozdrawiam:-)

Mażena pisze...

Przyjemność patrzenia ogromna. Dzięki, ja tylko mogę na bazarku.
Kwiat to jednak jakiś cud, mała roślinka, początkowo zielona a potem bucha kolorem, zapachem. Rozmarzyłam się!

Grzegorz pisze...

Aniu, patrząc na Twoje ładne kwiaty, nabieram ochoty na zakup typowego szkiełka do makro. Wtedy to dopiero zrobię sobie kwietnik na blogu, bo standardem, to mi cienko wychodzą :)
Tylko, czy będę miał tyle cierpliwości?

Anonimowy pisze...

Ania - dziekuje :)

Espresso - to prawda :)

Frankenstein - prawda, nie ma to jak kwiaty w kazdym mozliwym miejscu :)
Pozdrawiam :))

Olasia - ja mam sporo, bo bardzo lubie, ale ciezko je sfotografowac, zeby dobrze wyszly, niestety!

RenataiJarek - bardzo dziekuje :)

Ori - to prawda, wszystko w pelnym rozkwicie jeszcze! Az szkoda, ze juz powoli odchodzi...

Mazena - dokladnie, tak jak napisalas, a jaka radosc jak sie samemu wysieje i jest swiadkiem jak rosnie a potem zakwita. Radosc i satysfakcja ogromna :)


Grzes - ja tez marze o szkielku do makro to po pierwsze a po drugie no musze ponaprawiac swoje obiektywy bo niestety nic mi sie nie chce pstrykac, jakies zniechecenie nastapialo, jak sie napstrykam i nie jestem zadowolona!
Pozdrawiam :)

Margarytka pisze...

I po raz kolejny mogę napisać, że wszelkiego rodzaju kwiecie jest wspaniałym obiektem do fotografowania. Zdjęcia kwiatków prawie zawsze wychodzą :). Każde ze zdjęć jest piękne :)

Barbara Bastamb pisze...

Kocham takie bukiety....cudne....pozdrawiam...