niedziela, 26 czerwca 2011

Moje najpiękniejsze miejsce w Polsce - "Kurort z duszą"











14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

A ja nie lubię Sopotu :( Za tłoczno, za głośno, za sztucznie. Zdecydowanie wolę Gdańsk, mimo, że też tłumy to atmosfera inna.

Barbara Bastamb pisze...

Uwielbiam Sopot choć dawno nie była....masz rację, jest piękny i ma swój klimat, zdjecia piękne....pozdrawiam....

Anonimowy pisze...

Tak, to istotnie piękne miasto, my go pamiętamy z przed 20 lat niestety. Ale jak widać wypiękniał i kusi urokiem. Może kiedyś...
Pozdrawiamy serdecznie.

Grzegorz pisze...

Rzeczywiście Sopot jest uroczy. Pamiętam go dobrze z końca lat 70-tych, bywałem tam często. Wtedy tłumy i zgiełk mi nie przeszkadzał, wręcz odwrotnie. Potem byłem jeszcze kilka razy, nadal jest piękny, jednak wolę bardziej spokojne miejsca. Zdjęcia bardzo ładne :)

Anonimowy pisze...

pieknie to wyglada w sopocie bylam jak mialam chyba z lat hmm 5 i zupelnie nic a nic nie pamietam :)

kaprysia pisze...

Ach Sopot, ach morze, ach...:)
Pozdrowienia ślę z Mazowsza:)

Yacek pisze...

Całe wieki minęły od mojego ostatniego tam pobytu...
Ładne zdjęcia.

Espresso pisze...

Dawno tam nie byłam.
Pamiętam deptak i oczywiście molo :)

Anonimowy pisze...

Pięknie go pokazałaś.
To cudowne miejsce na Ziemi.
Pozdrawiam bardzo serdecznie:))

ikroopka pisze...

Ja i lubię - bo piękne miejsce, piękna architektura - i nie, bo ten tłum...
ale jak sie zastanowić - sami go robimy, więc nie ma co narzekać;)

Ataner pisze...

Wspaniale zdjecia, az lezka zakrecila mi sie w oku. Biegalam po tych uliczkach nie raz i nie dwa.
To miasto ma swoj klimat o kazdej porze roku (zima tez jest piekne), zreszta tak jak cale Trojmiasto.
Pozdrawiam:)

Eluśka pisze...

Osobiście jeszcze nigdy w Sopocie nie byłam, ale mam nadzieję, że kiedyś tam zawitam. Zdjęcia piękne.

Pozdrawiam
http://
komorkoweportfolio.blogspot.com

Emma pisze...

piękne zdjęcia! w Sopocie pierwszy raz byłam tej zimy, ale nie wyglądał wtedy tak uroczo, jak na Twoich zdjęciach :)

Anonimowy pisze...

Moje ukochane miasto dzieciństwa :) nadal do niego wzdycham choć te nowe twory architektury niestety zepsuły klimat ... Pozdrawiam gorąco